Mustang Mustang

Mustang Mustang
Wersja i cena Dowiedz się więcej
  • system ABS z elektronicznym układem podziału siły hamowania (EBD)
  • elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy (ESC) (zawiera: układ kontroli trakcji (TA), układ wspomagania awaryjnego hamowania (EBA)
  • układ ułatwiający ruszanie na wzniesieniach (HSA)
  • system monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS)
  • poduszki powietrzne czołowe dla kierowcy i pasażera z przodu, poduszki boczne dla kierowcy i pasażera z przodu, poduszka kolanowa dla kierowcy
  • boczne kurtyny powietrzne chroniące osoby w 1. i 2. rzędzie siedzeń (dostępne tylko do wersji Fastback)
  • Ford Active Glove Box - system aktywnej ochrony kolan pasażera siedzącego z przodu
  • centralny zamek z podwójnym ryglowaniem, sterowany pilotem
  • autoalarm obwodowy
  • tarcze hamulcowe z przodu wentylowane 352x32 mm, z 4-tłoczkowymi zaciskami
  • tarcze hamulcowe z tyłu wentylowane 330x25 mm
  • układ kierowniczy z systemem wyboru trybu wspomagania: Normal, Komfort, Sport
  • przednie zawieszenie - wzmocnione sprężyny
  • K-Brace - dolna rozpórka przedniego zawieszenia
  • tylne zawieszenie – niezależne
  • wzmocnione tylne stabilizatory przechyłów nadwozia
  • Ford Easy Fuel - system bezkorkowego wlewu paliwa
  • MyKey®
  • Drive mode - system wyboru trybu jazdy: Normalny, Sportowy, Torowy, Śnieg/mokra nawierzchnia
  • Track Apps - informacja na wyświetlaczu między zegarami o: sile odśrodkowej w zakręcie, czasie przyspieszenia do 48, 97 i 161 km/h, drodze hamowania do 0 z 97 km/h lub 161 km/h
  • dywaniki podłogowe welurowe, z przodu
  • uchwyt dźwigni zmiany biegów wykończony skórą
  • kierownica wykończona skórą
  • nakładki na progi przednich drzwi z podświetlanym napisem 'Mustang', w kolorze wybranym dla nastrojowego oświetlenia
  • radioodtwarzacz CD/MP3 z DAB+ i Ford SYNC 2 – kolorowy wyświetlacz dotykowy 8", zestaw głośnomówiący z Bluetooth® i rozbudowaną funkcją sterowania głosem (bez języka polskiego) oraz funkcją wzywania pomocy, 9 głośników, gniazda: 2xUSB, SD, AUX-IN, zdalne sterowanie na kierownicy (IEVAG
  • klimatyzacja dwustrefowa z automatyczną regulacją temperatury (DEATC)
  • oświetlenie wnętrza diodami LED z elementami nastrojowego oświetlenia (w wybranym kolorze
  • lusterko wsteczne ściemniające się automatycznie
  • kamera ułatwiająca parkowanie tyłem
  • tempomat
  • Ford KeyFree - system centralnego zamka z kluczem elektronicznym (umożliwia otwarcie drzwi i uruchomienie pojazdu bez tradycyjnego kluczyka; zawiera: przycisk rozrusznika Ford Power)
  • elektrycznie sterowane szyby przednich drzwi, opuszczane i podnoszone jednym naciśnięciem przycisku, z czujnikami przeszkody, z funkcją całkowitego otwierania i zamykania wszystkich szyb (tylko do wersji Fastback)
  • elektrycznie sterowane szyby tylnych drzwi (dostępne tylko do wersji Convertible)
  • przednie fotele w stylu sportowym
  • przednie fotele z elektryczną regulacją położenia w 6. kierunkach (niedostępne z fotelami Recaro)
  • tylny zderzak z dyfuzorem
  • lusterka boczne sterowane, podgrzewane i składane elektrycznie, obudowy lakierowane w kolorze nadwozia, ze zintegrowanymi kierunkowskazami i lampkami oświetlającymi podłoże z projekcją logo 'Mustang'
  • dach materiałowy składany elektrycznie (tylko wersja Convertible)
  • układ wydechowy z dwiema końcówkami ze stali nierdzewnej
  • obręcze kół ze stopów lekkich - 19" x 9, wzór 5x2-ramienny, z wykończeniem 'Gloss Black', ogumienie 255/40/19 (D2VBN)
  • zestaw naprawczy ogumienia
  • reflektory ksenonowe z manualną regulacją poziomu świecenia
  • reflektory automatyczne włączające się automatycznie w zależności od poziomu natężenia światła
  • światła do jazdy dziennej zintegrowane ze światłami przeciwmgielnymi
Salon FordStore

Mustang Mustang GT

Mustang Mustang GT
Wersja i cena Dowiedz się więcej
    Elementy dodatkowe w porównaniu do wersji „Mustang”:
  • układ hamulcowy z przodu - Brembo TM, tarcze wentylowane 380x34 mm, z 6-tłoczkowymi zaciskami
  • Launch control - program maksymalnego przyspieszenia ze startu (tylko do skrzyni manualnej)
  • Line lock - system elektronicznej blokady przednich hamulców (niezależnie od tylnych)
  • górna krata wlotu powietrza w stylizacji GT
  • dolna krata wlotu powietrza ze spojlerem w stylizacji GT
  • układ wydechowy z dwiema końcówkami z wykończeniem chromowanym
  • obręcze kół ze stopów lekkich - 19" x 9, wzór 10-ramienny Premium, z wykończeniem 'Gloss Black', ogumienie z przodu: 255/40/19; ogumienie z tyłu: 275/40/19 (D2GBT)
Salon FordStore

Przedstawiamy nowego FORDA MUSTANG

Nowy Ford Mustang to uosobienie doskonałych właściwości jezdnych, wyglądu i dźwięku. Ten fascynujący samochód już wkrótce po raz pierwszy pojawi się w Europie.

Niezależnie od tego czy Twój wymarzony Ford Mustang to fastback czy convertible, czy pod jego maską pracuje 2.3-litrowy silnik EcoBoost, czy 5-litrowy V8 – ten kultowy samochód budzi emocje jak żaden inny.

5-litrowy silnik V8

1205078440303

Dźwięk pięciolitrowego silnika V8

Silnik V8 o pojemności 5 litrów rozwija ponad 421 KM i 530 Nm momentu obrotowego. Wystarczy nacisnąć pedał gazu, aby usłyszeć ten niezwykły, głęboki dźwięk i poczuć tą olbrzymią moc ukrytą pod maską Forda Mustang.

Silnik 2.3-litrowy EcoBoost

1205078441602

Zaawansowana technologia silnika EcoBoost

Ford oferuje w Fordzie Mustang nową, zaawansowaną technologicznie jednostkę 2,3 litra EcoBoost o mocy 317 KM i maksymalnym momencie obrotowym 432 Nm. Ten turbodoładowany silnik zapewnia doskonałe osiągi i niskie zużycie paliwa, którego oczekują klienci z Europy. Silnik EcoBoost został nagrodzony prestiżowym tytułem Międzynarodowego Silnika Roku.

Najnowsza technologia obsługi głosem

1205078441266

Ford SYNC 2 to rozwinięcie obecnego systemu informacyjno-rozrywkowego z możliwością sterowania głosem. W opcji dodatkowej dostępny jest duży kolorowy ekran dotykowy o przekątnej 8 cali i wysokiej rozdzielczości, który pozwala intuicyjnie obsługiwać wiele ważnych funkcji. Teraz do obsługi telefonu komórkowego czy też odtwarzania muzyki, sterowania klimatyzacją lub nawigacją wystarczą proste polecenia głosowe (bez obsługi języka polskiego).

Pewne prowadzenie nawet w trudnych warunkach drogowych

1205078443315

Elektroniczny system stabilizacji toru jazdy AdvanceTrac Electronic Stability Control

Elektroniczny system stabilizacji toru jazdy (ESC) to połączenie wielu technologii, które zapewnia lepsze panowanie nad pojazdem i zwiększa bezpieczeństwo. Czujniki nieustannie monitorują szybkość każdego koła, stopień odchylenia kierunkowego pojazdu oraz kąt skrętu. Gdy trzeba wykonać gwałtowny manewr (np. aby uniknąć przeszkody), ESC precyzyjnie zrównoważy moc hamowania pomiędzy poszczególnymi kołami, a jeśli zajedzie taka potrzeba zmniejszy moc silnika. Pozwala to zapobiegać podsterowność i nadsterowność, czyniąc samochód bardziej stabilnym i łatwiejszym w prowadzeniu. ESC i kontrola trakcji pomagają także zapobiegać ślizganiu się kół na mokrej lub oblodzonej nawierzchni.

Przyjemność prowadzenia

1205078440106

Solidna konstrukcja nadwozia oraz stanowiąca jej podstawę rama montażowa, starannie wyważone zawieszenie przednie oraz niezależne tylne zawieszenie wielowahaczowe. Wszystko to zapewnia precyzyjną kontrolę nad pojazdem oraz wyjątkowy komfort jazdy.